اخبار

افتتاح رسمی دفتر خدمات گردشگری حریر ابریشم شیراز

صنعت گردشگری یکی از بزرگ‌ترین ارکان توسعه هر کشوری است و کشورهای مختلف دنیا در رقابتی سخت با یکدیگر در تلاشند که در این راه، سهم بیشتری از اقتصاد گردشگری دنیا را به خود اختصاص دهند.

در ایران و با وجود پتانسیل بالای کشورمان چه در زمینه فرهنگی و تاریخی و چه در زمینه طبیعیت، این فرصت فراهم است که با تلاش بیشتر بتوانیم در میان کشورهای مطرح دنیا در زمینه توریسم قد علم کنیم.

تیم حریرگشت از اولین روز فعالیت خود در صنعت گردشگری هم دغدغه ایران را داشت و هم دغدغه توسعه گردشگری در این سرزمین. در این راه دوستان و همراهان زیادی پیدا کرده‌ایم که در ده‌ها سفر به نقاط مختلف ایران همراهمان بوده‌اند و این خانواده را بزرگ و بزرگ‌تر کرده‌اند.

اینک پس از سال‌ها فعالیت در زمینه‌های مختلف گردشگری مفتخریم که به اطلاع برسانیم فعالیت مستقل حریرگشت با کسب مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آبان‌ماه ۱۴۰۱ شروع شده است.

با شروع به کار رسمی «دفتر خدمات گردشگری حریر ابریشم شیراز»، اکنون این فرصت فراهم است که فعالیت‌های خود را در زمینه گردشگری گسترش دهیم و بیش از پیش در راستای توسعه گردشگری ایران گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا