درباره حریر ابریشم شیراز

با ما امنیت، آرامش و اخلاق خانوادگی را در فرهنگ، تاریخ و طبیعت ایران تجربه کنید.

«حریرگشت» چیزی نیست جز عشق به ایران، طبیعت، فرهنگ و مردمانش. شعار ما در حریر ابریشم شیراز، سفر امن، شاد و باکیفیت به طبیعت ایران است و تمام همکاران با همین هدف پرتلاش و پرانرژی در مسیر پیش‌رو ادامه می‌دهند.

تور حریرگشت

رمز ماندگاری ما در این سال‌ها، ارزش‌گذاری و عشق‌ورزی به مسافران بوده است. ما مسافران خود را تنها به چشم یک مشتری نمی‌بینیم و آن‌ها را بخشی از خانواده خود می‌دانیم. در تمام این سال‌ها، هدف حریر ابریشم تنها درآمدزایی نبوده و همواره اولویت اول، تامین سلامت و کیفیت سفرها بوده است.

همسفران حریرگشت

اما نمی‌توانیم از حریر ابریشم شیرازبگوییم و از فردی که آن را متولد کرد سخن نگوییم. «ماندانا حریری» مدیرعامل و موسس دفتر خدمات گردشگری حریر ابریشم شیراز ملقب به حریرگشت، برای همه ما یک الگوست.

ماندانا حریری

بانوی کارآفرینی که به واسطه تخصص و فعالیتش، در ششمین همایش بانوان کارآفرین ایران عنوان بانوی کارآفرین ایران را بدست آورد. این نشان طی مراسمی در شهریور سال ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های کنفرانس اسلامی تهران به ایشان اهدا شد.

مسافران تور خوانسار

اکنون گروه حریر ابریشم شیراز به عنوان یکی از معتبرترین برگزارکنندگان تورهای طبیعت‌گردی، ایرانگردی و جهانگردی در شهر شیراز و جنوب کشور شناخته می‌شود که این اعتبار را از همسفران خود به دست آورده است. همان‌ها که بعد از هر سفر با پیام‌های پرمهرشان به ما انرژی می‌دهند و می‌خواهند که در این صنعت دشوار بمانیم و لحظاتی شاد و ماندگار برای آن‌ها ثبت کنیم.

ما بر این عهد هستیم تا زمانی که شما بخواهید

دکمه بازگشت به بالا